niedziela, 20 maja 2012

Pazurki

Cześć hej, no i kolejny dzień weekendu minął jak z bicza strzelił. Nie lubię jak się dni wolne kończą, ale już niedługo wakacje. Kilka zaliczeń i freedom ;D Słoneczko dzisiaj pięknie świeciło, więc z nauki nici... Wzięłam tyłek w troki i do ogrodu opalać się, a jakby to inaczej hihi ;)

Tak sobie dzisiaj na tym słoneczku siedziałam i paznokcie malowałam, M. mi przeszkadzał i naszło mnie pytanie, czy lubicie malować paznokcie? Czy raczej wolicie naturalne pomalowane jakimis jasnymi bądź bezbarwnymi lakierami? ;>

A tutaj kilka "paznokciowych inspiracji" ;))










I tu moje pytanie nr 2, bo ja troche ciekawe jajo jestem.
Podobają Wam się paznokcie w szpic? ;> Mie troche przyprawiają o dreszcze ;D

6 komentarzy:

  1. te pierwsze kropeczkowe są śliczne! :) a paznokcie w szpic mnie przerażają xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20/5/12 20:51

    świetne wszystkie są. prócz jak plotkarze nie podobają mi się w szpic

    OdpowiedzUsuń
  3. te z napisami są świetne. jednak te w szpic, są jak dla mnie obrzydliwe.

    zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te w szpic są straszne! : >

    OdpowiedzUsuń
  5. loving those nails design!!
    (:

    http://xdirtylittlesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń