środa, 20 czerwca 2012

Po zakupach.

W końcu wróciłam do domu. Wszystko mnie boli po tym kilkugodzinnym spacerze po galerii handlowej ;) Ale dzień zakupowy zaliczam do udanych, mimo, ze nie kupiłam nic do ubrania. Dzisiaj góruje biżuteria i troszeczkę niezbędnych kosmetyków ;) Z racji tej iż w lipcu wyjeżdżam na 20 dni musiałam porobić zapasy. Uwielbiam jak wiele sklepów jest w jednym miejcu ;) No dobra to przechodzę do chwalenia się ;D




Okulary - Centro. 10 zł !
Łańcuchy na szyję - H&M 39.90 zł
Pierścionek - C&A 23 zł.
Bransoletki - Mohito
Kolczyki - Mohito

Kolejna część to kosmetyki zakupione w Naturze ;) Swoją drogą uwielbiam kosmetyki firmy SENSIQUE są dobre i w bardzo korzystnych cenach ;)


Jestem ciekawa co do tego tuszu do rzęs ;) Jak już go wypróbuję to dam znac co i jak ;p

7 komentarzy:

  1. Ja jestem taką sroką, która lubi błyskotki, więc najbardziej podoba mi się biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no dobra, już Ci zazdroszczę biżuterii :) genialna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten sam podkład i puder ;DD
    Okulary boskie.! ;DD <3
    Zapraszam do siebie ;))
    http://mystories2510.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jakie faje rzeczy :)
    aaa te ceny powalaja normalnie :)
    Buziaczki
    p.s.
    dziekuję bardzo za odwiedziny i milusiński komentarz :)
    będzie mi bardzo miło jak będziesz częstym gościem u mnie a

    OdpowiedzUsuń