sobota, 3 listopada 2012

Dopadło i mnie...

No i choroba dopadła również mnie. Myślałam, ze mnie to nie dotyczy, że jestem niezniszczalna, bo wiem jak zapobiegać, a to guzik prawda :( Ból gardła przeogromny, temperatura 38,1. Daaawno takiej nie miałam, przeczólenie skóry. Boli, cholernie boli przy każdym dotknięciu ;/  Boję się, ze to angina, ale jak to ja do lekarza nie pójdę, bo po co im głowę gardłem zawracać co nie.
Od wczoraj moimi najlepszymi przyjaciółmi są: Gripex Noc, Halset i Szałwia, a od rana doszedł jeszcze Apap Extra na zbicie temperatury...
Teraz pytanie podstawowe, jak ja mam się w takim stanie uczyć na egzamin z Farmakologii hę? ;o


2 komentarze:

  1. to i Tobie gratuluję! :) http://eurosystemhotels.pl/ tu jest lista hoteli i info o tych Voucherach :)

    OdpowiedzUsuń