wtorek, 15 stycznia 2013

Ostatni odcinek...

Właśnie skończyłam oglądać ostatni odcinek "Plotkary" :( Ehh... Zakończenie piękne, cudowne, ale szkoda, że to już koniec. Nigdy bym nie pomyślała kto jest tytułową Plotkarą ;D Pewnie jeszcze nie raz wrócę do przygód Elity Manhattanu, bo miło patrzy się an tych pięknych ludzi, na te piękne stroje, apartamenty, itd. ;D
Czasami, aż by się chciało chociaż na chwile przenieść do takiego świata i przeżyć w takich luksusach choć kilka godzin, no ale trzeba się cieszyć z tego co się ma ;)





14 komentarzy:

  1. A ja nie oglądałam ani jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jeszcze nie oglądałam, ale czas to nadrobić, skoro wszyscy tak zachwalają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też żałuję, że ostatni odcinek już za nami. Chociaż z drugiej strony to nie wiem co jeszcze mogli by nowego wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja widzialm tylko kilka odcinkow..ale zrobie sobie maratom...;-)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo i rowniez obserwuje.
      Zapraszam na nowy wpis. Ewa

      Usuń
  5. A kto jest Plotkarą? Zdradź mi proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę zdradzić, kto nią jest ;D To trzeba samemu zobaczyć ;)

      Usuń
  6. oglądałam pare odcinków :D kiedyś obejrze wszystkie

    www.thesimplelifeofcookiemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful blog! Greetings from Belgium :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie oglądałam tego filmu ale jak byłam młodsza to zdarzyło mi się przeczytać jakąś książke pt. "Plotkara" ;) nie wiem czy to, to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16/1/13 19:27

    Nie oglądałam, ale słyszałam dużo pochlebnych opinii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, fajnie by było się tam przenieść :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam do nadrobienia ostatnie odcinki , ale nie mogę się zebrać :(

    OdpowiedzUsuń