sobota, 19 stycznia 2013

Piękne inspiracje

Cześć Misiaki ;)
Pierwszy tydzień ferii i błogiego lenistwa dobiega pomalutku końca... Od poniedziałku trzeba się będzie wziąć za powtórkę z farmakologii, bleehhh... Z racji tej, że jest bardzo zimno u mnie w mieście to nosa nie wyściubiam z domku. Wczoraj tylko byłam z kuzynką, która wpadła na weekend i z moim Sz. na bilardzie. Chciałam wrzucić jakąś stylizację, ale niestety nie mam do tego głowy ;) Pokażę Wam kilka inspiracji, które zrobiły na mnie mega konkretne wrażenie. ;)

A u Was jak pogoda? Śnieżek piękny leży, czy może wiosna się już wychyla? ;>

 Ja chcę taką spódniczkę, a nigdzie upolować nie mogę... Jakieś wskazówki moje Drogie Panie?:)










9 komentarzy:

  1. mnie też bardzo podoba się taka spódniczka z cekinami, ale nie mam pojęcia, gdzie można znaleźć taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19/1/13 21:37

    fajne inspiracje :P

    http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2013/01/koczek-o.html

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg :)
    zapraszam, nikonismylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczkę z pierwszego zdjęcia i ja bym przygarnęła;P
    świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecie zdjęcie uwielbiam i ostatni makijaż !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. inspirującee <3 <3
    http://inspireeed.blogspot.com/ Zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21/1/13 20:47

    Spódniczka rzeczywiście jest super! :)

    OdpowiedzUsuń