środa, 9 stycznia 2013

Trochę różu w środku zimy ;)

Ostatnio królowały pomarańczowe rajstopki, a dzisiaj różowe. Lubię takie kolorowe akcenty w środku zimy, gdzie na ulicach leży śnieg ;) Czasami dobrze tak rozweselić stylizację jakimś wesołym dodatkiem ;)
A jeszcze się Wam pochwalę, ze zaliczyłam egzamin z języka migowego na 5! Łatwo  nie było, ale dałam radę. Jeden egzamin z głowy ;) Teraz tylko farmakologia, stany zagrożenia życia i medyczne zabiegi ratunkowe i koniec ;D










Marynarka - nn
Koszula- J&M
Pasek- sh
Spódniczka- Stradivarius
Rajstopy- Gatta
Buty- Centro
Naszyjnik- bazarek nad morzem
torebka- Deichmann
Kurtka- Rapper


19 komentarzy:

  1. ooo buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję piąteczki ;) i zazdroszczę takich umiejętności ;)
    Też bardzo lubię w zimę ubierać coś kolorowego, wystarczy że dookoła wszystko szare :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej z tego wszystkiego podobają mi się buty! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9/1/13 17:44

    Co studiujesz, ze zdawałaś egzamin z języka migowego??

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety stylizacja mi się nie podoba. Rajstopy i koszula tu nie pasują. A takim dżinsowym mini jestem przeciwniczką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez lubię kolorowe rajstopy. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw ;)) ale u Ciebie biało! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic, tylko pogratulować piątki z tak (jak mniemam) trudnego egzaminu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... Nie dla mnie! Wolę bardziej glamour!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dla mnie.. ale ładnie *.*m

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super zdjęcia i świetna stylizacja, oczarowały mnie twoje buciki:)
      Fajny blog, obserwujemy?

      Usuń
    2. Również obserwuję jako 50:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. ale u Ciebie zima :D a u mnie tak szaro... aż chce się śniegu :D i gratuluję zaliczenia egzaminu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są obłędne !

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń