sobota, 4 maja 2013

Nowe buciki, czyli to, co tygryski lubią najbardziej.

Hej Miśki Kolorowe ;*
Jak ten wolny czas szybko leci to jest dla mnie niepojęte... No, ale dobrze cieszmy się jeszcze dwoma dniami wolności ;D Oczywiście byłoby fajniej, gdyby pogoda była fajna, a nie jakaś taka jesienna. Niestety na to też nic nie poradzimy ;) Wczoraj byłam na obstawie medycznej półmaratonu. Ludzie biegli, biegli, aż dobiegli. Jak tak stałam i czuwałam nad zdrowiem zawodników to sobie myślałam, ze ja w życiu bym nie dobiegła, prędzej bym płuca wypluła ;D Jeśli będę miała jakieś zdjęcia to z pewnością je Wam pokażę :)
Do przyjemniejszych rzeczy ostatnich dni należy oczywiście zakupienie przeze mnie nowych, cudownych bucików na lato <3 Cena również była zachęcająca, bo kosztowały mnie tylko 59 zł.(% z 119;)) Takie przeceny to ja lubię. Wiecie, że ja nigdy nie miałam na nogach czerwonych butów?! Może właśnie dlatego się na nie zdecydowałam nie wiem, ale wiem, że są cudowne, i że będą musiały trochę poczekać w szafie na swoją premierę... ;[






22 komentarze:

  1. buty są genialne!:)
    a u mnie dziś już lepsza pogoda - słonecznie i ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matulu, ale obcas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buty , ale obcas zupełnie nie dla mnie :D

    P.S świetna piosenka w tle :))

    Obserwuję miło będzie jak się odwdzięczysz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buciki <3
    Ja bym się chyba w nich zabiła ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. są świetne !

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleeee wysokie :) Butów na obcasach nie noszę wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie buuuciki! *.*

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O czlowieku, ale wysokosci. Pokazesz sie w nich niebawem?

    Pozdrawiam cieplo,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  9. wow boskie buty, aż nabrałam ochoty na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne, ale ja bym nawet na nich nie ustała!

    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty, ten kolor ach rewelacyjne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, są przepiękne, ale ta wysokość mnie trochę przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, nominowałam Cię do wzięcia udziału w zabawie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS piękne buciki! Szkoda, że jestem zbyt wysoka na taki obcas :(

      Usuń
  14. Są śliczne i miały bardzo zachęcajaca cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, też bym je z miła chęcią przygarnęła:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20/5/13 20:57

    Piękne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Madame X ma jak zwykle zajebistą muzykę na blogu i ciekawe notki :)

    OdpowiedzUsuń