poniedziałek, 16 lipca 2012

Zakupki

Wczoraj wybrałam się zwiedzić trochę Toruń z racji tej, gdyż chcemy się tam wyprowadzić. Mówie spoko pojade zwiedzę, ogarne mieścine ;) No i przy okazji poszłam sobie do CH PLAZA na małe zakupki. Kupiłam sobie buciki i spódniczkę w Stradiwariusie ;) Są tam takie przeceny, że głowa mała... Kupiłam sobie kozaczki takie na teraz letnio/jesienne za jedyne 99,99 zł i spódniczke jeansową za 49,99 ;) No i kto mi powie, że się nie opłaca? ;>




A co tam u Was? ;> Jak wakacje i pogoda? Bo u mnie deszcz i burze na okrągło...

8 komentarzy:

  1. Anonimowy16/7/12 18:40

    Fajna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupki;)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. takie kozaczki to i mnie by się przydały :) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka świetna :) u mnie niestety pada :(
    obserwujesz ? odwdzięczę sie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna spodniczka

    Zapraszam na konkurs

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. polowa mojej szafy jest wypelniona ciuchami ze Stradivariusa :P fajne "łupy"
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń